Eskişehir’de Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri İl Yürütme Komisyonu Toplantısı, İl Milli Eğitim Müdürü Sinan Aydın başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda, il genelinde yürütülen rehberlik ve psikolojik danışma hizmetlerinin mevcut durumu ele alınarak kapsamlı bir değerlendirme yapıldı.
Toplantıda ayrıca öğrencilerin akademik, sosyal ve duygusal gelişimlerini desteklemeye yönelik çalışmaların detaylı şekilde görüşüldüğü ifade edildi. İl genelinde sürdürülen rehberlik faaliyetlerinin daha etkin hale getirilmesi için atılabilecek adımlar da gündeme geldi.

Tercih danışmanlığı süreci değerlendirildi
Toplantının önemli gündem maddelerinden biri de tercih danışmanlığı hizmetleri oldu. Öğrencilerin ilgi, yetenek ve hedefleri doğrultusunda doğru tercihler yapabilmelerine katkı sunacak çalışmaların etkin ve verimli şekilde yürütülmesi gerektiği vurgulandı.
Tercih sürecinde öğrencilerin izleyebileceği yol haritasının da ele alındığı toplantıda, rehberlik hizmetlerinin bu süreçte kritik bir rol üstlendiği ifade edildi. İl Milli Eğitim Müdürü Sinan Aydın’ın, eğitim öğretim yılı boyunca özveriyle görev yapan yönetici ve öğretmenlere teşekkür ettiği ve tercih danışmanlığı sürecinde görev alacak personele başarı dileklerini ilettiği belirtti.




