Eskişehir Valiliği himayesinde ve İl Millî Eğitim Müdürlüğü koordinasyonunda yürütülen “Türkiye Yüzyılında Geleceğin Yıldızları Projesi” kapsamında yıl sonu şenliği düzenlendi. Programa İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın başta olmak üzere çok sayıda eğitim yöneticisi, öğretmen, öğrenci ve veli katıldı.
Öğrencilerden Sahne Performansları
Şenlikte öğrenciler; müzik konserleri, halk oyunları, semazen gösterisi, tekvando kata ve jimnastik performanslarıyla sahne aldı. Renkli görüntülere sahne olan etkinlikte öğrencilerin performansları katılımcılar tarafından uzun süre alkışlandı.
"Yoğun Emek Ve Başarı Ortaya Konuldu"
Programın sonunda projeye katkı sunan öğrenci ve öğretmenlere katılım belgeleri verildi. Eğitim yılı boyunca ortaya konulan çalışmalar dolayısıyla öğrenciler tebrik edilirken, öğretmenlere de teşekkür edildi.
Eğitim Ve Sanat Bir Arada
“Türkiye Yüzyılında Geleceğin Yıldızları Projesi” ile öğrencilerin sanat, spor ve kültürel alanlarda gelişim göstermesi hedeflenirken, Eskişehir’de düzenlenen yıl sonu şenliği bu sürecin en renkli yansımalarından biri oldu.






