Eskişehir'de, Valilik himayesinde ve İl Millî Eğitim Müdürlüğü koordinasyonunda yürütülen "Türkiye Yüzyılında Geleceğin Yıldızları Projesi" kapsamında yıl sonu şenliği gerçekleştirildi. Programa İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın'ın yanı sıra eğitim yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Öğrenciler Sahne Performanslarıyla Beğeni Topladı

Yıl sonu şenliğinde sanatla güçlenen, müzikle gelişen ve sporla geleceğe hazırlanan öğrenciler hazırladıkları gösterileri sahneye taşıdı. Program kapsamında müzik konserleri, halk oyunları, semazen gösterisi, tekvando kata ve jimnastik performansları izleyicilerle buluştu.

Öğrencilerin sergilediği birbirinden farklı performanslar, programa katılanlar tarafından uzun süre alkışlandı.

Öğrenci ve Öğretmenlere Katılım Belgeleri Verildi

Programın kapanış bölümünde yıl boyunca projeye katkı sunan ve sahnede performans sergileyen öğrenci ile öğretmenlere katılım belgeleri takdim edildi.

AHPADİ Başkanı'ndan DEM Parti Mitinglerine Tepki
AHPADİ Başkanı'ndan DEM Parti Mitinglerine Tepki
İçeriği Görüntüle

Eğitim öğretim yılı boyunca ortaya konulan emek ve elde edilen başarılar dolayısıyla öğrenciler tebrik edilirken, projenin yürütülmesinde aktif görev alan öğretmenlere de teşekkür edildi.

Eskişehir’de Geleceğin Yıldızları Sahnede Buluştu (2)

Kaynak: İHA