Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, Muharrem Ayı dolayısıyla Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği tarafından düzenlenen aşure etkinliğine katıldı. Reşadiye Camii önünde gerçekleştirilen programda Vali Yılmaz, vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Muharrem Ayı'nın birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu yansıtan etkinlikte vatandaşlarla bir araya gelen Vali Yılmaz, ikram sırasında vatandaşlarla sohbet ederek onların Muharrem Ayı'nı ve Aşure Günü'nü kutladı.
Vatandaşlara Aşure Dağıtıldı
Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği'nin organizasyonuyla gerçekleştirilen etkinlikte, cami önünde toplanan vatandaşlara aşure dağıtıldı. Programa katılan Vali Dr. Erdinç Yılmaz da kazanların başına geçerek vatandaşlara aşure ikram etti.
Muharrem Ayı İçin İyi Dileklerini Paylaştı
Aşure ikramının ardından vatandaşlarla sohbet eden Vali Erdinç Yılmaz, Muharrem Ayı'nın ve Aşure Günü'nün hayırlara vesile olmasını temenni etti.
Samimi bir atmosferde geçen etkinlik, vatandaşların yoğun ilgisiyle tamamlanırken, Muharrem Ayı'nın manevi iklimi Eskişehir'de düzenlenen programla birlikte bir kez daha yaşatıldı.




