Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi'nde tedavileri devam eden öğrencileri ziyaret ederek karne heyecanlarına ortak oldu. Karnelerini ve çeşitli hediyelerini takdim eden Vali Yılmaz, çocukların eğitimlerini hastanede de sürdürebilmelerinin önemine dikkat çekti.
Tedavi gören öğrencileri odalarında ziyaret etti
Barbaros İlkokulu'nda gerçekleştirilen karne dağıtım töreninin ardından Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi'ne geçen Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, Prof. Dr. Servet Bilir Onkoloji Merkezi ile Prof. Dr. Sultan Durmuş Aydın Çocuk Servisi'nde tedavileri devam eden öğrencileri odalarında tek tek ziyaret etti.
Ziyarette Vali Yılmaz'a, Vali Yardımcısı Yakup Güney, Millî Eğitim Bakanlığı Teftiş Kurulu Başkanı Fethi Fahri Kaya ve İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın eşlik etti. Vali Yılmaz, öğrencilerin karnelerini ve çeşitli hediyelerini takdim ederek çocuklarla yakından ilgilendi, başarılarını kutladı ve ailelerine geçmiş olsun dileklerini iletti.
Ziyaret kapsamında, okullarındaki müfredata paralel şekilde eğitimlerine devam eden öğrenciler ile bu süreçte onlara destek veren hastane öğretmenleriyle de bir araya gelindi.
"Hastanede eğitim öğretimin aksatılmadan sürdürülmesi değerli bir uygulamadır"
Sabah saatlerinde düzenlenen karne töreninin ardından tedavileri devam eden çocukların mutluluğunu paylaşmak amacıyla hastaneye geldiklerini belirten Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, hastane sınıflarının çocukların eğitimden kopmaması açısından büyük önem taşıdığını söyledi.
Vali Yılmaz, "Çocuklarımız burada hem tedavilerini görüyor hem de eğitimlerine ara vermeden devam ediyor. Hastanede eğitim öğretimin aksatılmadan sürdürülmesi, öğrencilerimizin geri kalmaması adına son derece anlamlı ve değerli bir uygulamadır. Çocuklarımızın ne kadar huzurlu ve mutlu olduğunu görmek bizleri de çok mutlu ediyor." ifadelerini kullandı.
"Çocuklarımızın hem sağlıklarına kavuşmaları hem de eğitimlerini aksatmadan sürdürebilmeleri gerçekten gurur verici"
Devletin çocukların geleceğine verdiği öneme dikkat çeken Vali Dr. Erdinç Yılmaz, Millî Eğitim Bakanlığı tarafından hayata geçirilen uygulamada emeği bulunan öğretmenlere, doktorlara ve tüm çalışanlara teşekkür etti.
Vali Yılmaz, "Millî Eğitim Bakanlığımızın çocuklarımızı geleceğe hazırlamak adına hayata geçirdiği bu anlamlı uygulamada emeği bulunan öğretmenlerimizi, doktorlarımızı ve katkı sunan tüm çalışma arkadaşlarımızı yürekten kutluyorum. Büyük bir fedakârlıkla görev yapıyorlar. Çocuklarımızın hem sağlıklarına kavuşmaları hem de eğitimlerini aksatmadan sürdürebilmeleri gerçekten gurur verici. Hastane öğretmenlerimizin bu süreci büyük bir özveriyle yürüttüğünü görüyoruz. Kendilerini bir kez daha tebrik ediyor, sevgili çocuklarımıza hayatları boyunca sağlık, mutluluk ve başarı diliyorum." dedi.





