Eskişehir İl Müftülüğü tarafından Muharrem ayı ve Aşure Günü dolayısıyla Odunpazarı ilçesindeki Reşadiye Camii’nde anma programı düzenlendi. Programda Kerbela şehitleri ve Ehl-i Beyt için dualar edilirken, vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Kur’an-ı Kerim ve Mevlid-i Şerif Okundu
Cuma namazı öncesinde gerçekleştirilen programda Kur’an-ı Kerim tilaveti ve Mevlid-i Şerif okundu. Vatandaşların yoğun katılım gösterdiği etkinlikte dualar edilerek Kerbela’da yaşanan acı olaylar anıldı.
Eskişehir İl Müftüsü Muharrem Gül, cemaatle birlikte ellerini semaya kaldırarak şehitler için dua etti.

“Afet ve Sıkıntılardan Muhafaza Eyle Ya Rabbi”
Müftü Muharrem Gül yaptığı duada birlik ve beraberlik vurgusu yaparak şu ifadeleri kullandı: “Bu mübarek günler hürmetine vatanımızı ve milletimizi her türlü afet, musibet ve sıkıntılardan muhafaza eyle ya Rabbi. Şehitlerimize rahmetinle muamele eyle. Amin.”
Cuma Sonrası Aşure İkramı
Cuma namazının ardından Esnaf Odaları Birliği tarafından cami cemaati ve vatandaşlara aşure ikram edildi. Program, birlik ve paylaşma mesajlarıyla sona erdi.






