AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Yerel Yönetimler Başkanı, AK Parti Eskişehir Milletvekili Nebi Hatipoğlu, Dünya Belediyeler Birliği (UCLG) Başkanlığı görevine seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay için kutlama mesajı yayımladı.
"Türkiye’nin Yerel Yönetim Vizyonunun Güçlü Bir Göstergesi"
Hatipoğlu, mesajında Uğur İbrahim Altay’ın UCLG Başkanlığı’na seçilmesinin yalnızca Konya adına değil, Türkiye’nin yerel yönetim anlayışının uluslararası platformlardaki başarısını da ortaya koyduğunu ifade etti.
"Ülkemizi En Güzel Şekilde Temsil Edecektir"
Yeni görevinde Altay’ın önemli çalışmalara imza atacağına inandığını belirten Hatipoğlu, şu ifadeleri kullandı: "Bu önemli görev, sadece Konya’mızın değil, ülkemizin yerel yönetim vizyonunun uluslararası alandaki güçlü temsilinin de bir göstergesidir. İnanıyorum ki Sayın Başkanımız, başta Gazze olmak üzere mazlum coğrafyaların sesi olmaya, şehirler arasında iş birliğini güçlendirmeye ve ülkemizi en güzel şekilde temsil etmeye devam edecektir. Kendisine yeni görevinde üstün başarılar diliyor, bu gururu ülkemize yaşattığı için teşekkür ediyorum."
Hatipoğlu, Uğur İbrahim Altay’ın uluslararası görevinde Türkiye’yi başarıyla temsil edeceğine olan inancını dile getirerek yeni görevinde başarılar temennisinde bulundu.