Eskişehir'de İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerince gerçekleştirilen trafik uygulamalarında alkollü araç kullandığı tespit edilen iki sürücüye toplam 50 bin TL idari para cezası kesildi. Sürücülerin ehliyetlerine ise 6 ay süreyle el konuldu.

Denetimler İki Farklı Noktada Yapıldı

Denetimler, Yenibağlar Mahallesi'nde bulunan Uludağ Sokak ile İsmet İnönü-1 Caddesi üzerinde gerçekleştirildi. Trafik ve asayiş uygulamaları kapsamında durdurulan araçların sürücülerine alkol kontrolü yapıldı.

Yapılan kontrollerde Z.D. ve B.B. isimli sürücülerin yasal sınırın üzerinde alkollü olduğu belirlendi.

Eskişehir'de Alkollü İki Sürücüye Binlerce Lira Ceza Kesildi

Bir Sürücüde 1, Diğer Sürücü 2,25 Promil Alkollü Çıktı

Trafik ekiplerinin yaptığı alkol ölçümünde Z.D.'nin 1 promil, B.B.'nin ise 2,25 promil alkollü olduğu tespit edildi. Karayolları Trafik Kanunu kapsamında her iki sürücüye de 25'er bin TL idari para cezası uygulanırken, sürücü belgelerine 6 ay süreyle el konuldu.

Eskişehir’de Yasa Dışı Bahis Şebekesine Darbe: 16 Gözaltı
Eskişehir’de Yasa Dışı Bahis Şebekesine Darbe: 16 Gözaltı
İçeriği Görüntüle

İnceleme Başlatıldı

Trafik güvenliğini tehlikeye düşüren sürücüler hakkında gerekli idari işlemler uygulanırken, polis ekipleri denetimlerin kent genelinde aralıksız sürdürüleceğini belirtti.

Kaynak: İHA