Eskişehir’de kent merkezinde bir cadde üzerinde dörtlü flaşörlerini yakarak duraksayan ve ikinci sıra park nedeniyle yolun akışını olumsuz etkileyen araçlar, motosiklet sürücüsünün tepkisini çekti. Tepebaşı ilçesi Cumhuriyet Mahallesi Sakarya 1 Caddesi’nde yaşanan olayda, toplam 10 aracın bu şekilde yol üzerinde durduğu görüldü.

Kazım Kurt, ESOB Başkanı Karamanlı’yı Ziyaret Etti
Kazım Kurt, ESOB Başkanı Karamanlı’yı Ziyaret Etti
İçeriği Görüntüle

Caddede Trafik Akışı Engellendi

Edinilen bilgilere ve görüntülere göre, Sakarya 1 Caddesi boyunca ilerleyen araçların bir kısmının dörtlü flaşörlerini yakarak durduğu, bir kısmının ise parka halindeki araçların yanına ikinci sıra şeklinde park ettiği tespit edildi. Bu durumun, cadde üzerindeki trafik akışını olumsuz etkilediği ve araçların ilerlediği şeridin büyük ölçüde kapandığı görüldü.

Olay, bölgede seyir halinde olan bir motosiklet sürücüsünün kask kamerasına da yansıdı. Görüntülerde, cadde boyunca çok sayıda aracın duraksadığı ve trafik düzenini zorlaştıran bir görüntü oluştuğu dikkat çekti.

Motosiklet Sürücüsünden Tepki

Duruma tepki gösteren motosiklet sürücüsü, kayda aldığı görüntüler sırasında duyarsız sürücülere yönelik eleştirilerde bulundu. Sürücü, “Bütün plakaları çekeceğim. Hepsini de sosyal medyaya koyacağım. Dörtlü yakan istediğini yapabiliyor. Ben de dörtlü yakayım her yere gireyim. Ne güzel dünya” ifadelerini kullandı.

Trafikte Düzen Sorunu

Yaşanan olayda, cadde boyunca dörtlü flaşörlerini yakarak duraksayan ve ikinci sıra park yapan araçların, hem trafik akışını yavaşlattığı hem de yol düzenini bozduğu gözlemlendi. Görüntülerde yer alan bu durumun, özellikle yoğun saatlerde cadde üzerindeki hareketliliği olumsuz etkilediği belirtildi.

Olayla ilgili görüntülerin motosiklet sürücüsünün kask kamerasına yansıması, durumun sosyal medyada da dikkat çekmesine neden oldu.

Kaynak: İHA