Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, kısa süre önce gerçekleştirilen genel kurulun ardından Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanlığı görevine seçilen Adnan Karamanlı ve yönetimine hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Eskişehir'de Evden Gelen Kötü Koku Acı Gerçeği Ortaya Çıkardı (4)

Eskişehir Esnaf Odaları Birliği hizmet binasında gerçekleşen ziyarette Başkan Ünlüce'ye Büyükşehir Belediyesi bürokratları da eşlik etti. Görüşmede kent ekonomisinin gelişimi, esnafın beklentileri ve yerel yönetimlerle meslek odaları arasındaki iş birliği imkanları değerlendirildi.

Başarılı Sporculardan Beylikova İlçe Müdürü’ne Ziyaret
Başarılı Sporculardan Beylikova İlçe Müdürü’ne Ziyaret
İçeriği Görüntüle

"Esnafımızın Yanında Olmaya Devam Edeceğiz"

Ziyarette konuşan Başkan Ayşe Ünlüce, esnaf ve sanatkârların Eskişehir'in ekonomik ve sosyal yaşamının en önemli unsurlarından biri olduğunu vurgulayarak, Adnan Karamanlı ve yönetim kuruluna yeni görevlerinde başarılar diledi.

Eskişehir'de Evden Gelen Kötü Koku Acı Gerçeği Ortaya Çıkardı (5)

Ünlüce, Büyükşehir Belediyesi olarak esnafın yanında olmaya devam edeceklerini belirterek, dayanışma anlayışıyla kente değer katacak çalışmaların sürdürüleceğini ifade etti.

Kent İçin İş Birliği Vurgusu

Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı Adnan Karamanlı ise nazik ziyareti dolayısıyla Başkan Ayşe Ünlüce'ye teşekkür etti.

Eskişehir'de Evden Gelen Kötü Koku Acı Gerçeği Ortaya Çıkardı (6)

Karamanlı, esnafın sorunlarının çözümü ve Eskişehir'in gelişimi için yerel yönetimlerle iş birliğine önem verdiklerini belirterek, yeni dönemde ortak çalışmalar yürütmeyi hedeflediklerini söyledi.

Kaynak: Eskişehir Büyükşehir Belediyesi