Eskişehir Gündem

Reşadiye Camii’nde Kerbela Şehitleri Dualarla Anıldı

Eskişehir İl Müftülüğü tarafından Reşadiye Camii’nde düzenlenen programda Kerbela şehitleri ve Ehl-i Beyt dualarla anıldı. Cuma namazının ardından vatandaşlara aşure ikram edildi.

Abone Ol

Eskişehir İl Müftülüğü tarafından Muharrem ayı ve Aşure Günü dolayısıyla Odunpazarı ilçesindeki Reşadiye Camii’nde anma programı düzenlendi. Programda Kerbela şehitleri ve Ehl-i Beyt için dualar edilirken, vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

Kur’an-ı Kerim ve Mevlid-i Şerif Okundu

Cuma namazı öncesinde gerçekleştirilen programda Kur’an-ı Kerim tilaveti ve Mevlid-i Şerif okundu. Vatandaşların yoğun katılım gösterdiği etkinlikte dualar edilerek Kerbela’da yaşanan acı olaylar anıldı.

Eskişehir İl Müftüsü Muharrem Gül, cemaatle birlikte ellerini semaya kaldırarak şehitler için dua etti.

“Afet ve Sıkıntılardan Muhafaza Eyle Ya Rabbi”

Müftü Muharrem Gül yaptığı duada birlik ve beraberlik vurgusu yaparak şu ifadeleri kullandı: “Bu mübarek günler hürmetine vatanımızı ve milletimizi her türlü afet, musibet ve sıkıntılardan muhafaza eyle ya Rabbi. Şehitlerimize rahmetinle muamele eyle. Amin.”

Cuma Sonrası Aşure İkramı

Cuma namazının ardından Esnaf Odaları Birliği tarafından cami cemaati ve vatandaşlara aşure ikram edildi. Program, birlik ve paylaşma mesajlarıyla sona erdi.