Eskişehir’in Sivrihisar ilçesinde bulunan bir maden ocağında meydana gelen kazada, taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi itfaiye ekiplerince kurtarıldı.

Olayın, Sivrihisar ilçesi kırsal Böğürtlen Mahallesi’ndeki maden ocağında meydana geldiği aktarıldı. Edinilen bilgilere göre, maden ocağında çalışan Nihat E. (27) ile Bekir A. (52)’nin silo üzerinden taş kırma kuyusuna düştüğü belirtildi.

Ekipler hızla olay yerine sevk edildi

İhbar üzerine olay yerine jandarma, Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü Ambulans Servisi Başhekimliği ve Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekiplerinin sevk edildiği bildirildi.

İtfaiye ekiplerinin çalışmaları sonucu iki işçinin kuyudan bilinçleri açık şekilde çıkarıldığı ifade edildi.

Hastaneye kaldırıldılar

Kurtarılan işçilerin olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırıldığı aktarıldı.

İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldığı belirtildi.

Eskişehir'de Park Halindeki Araca Çarpıp Kaçtılar
Eskişehir'de Park Halindeki Araca Çarpıp Kaçtılar
İçeriği Görüntüle

Eskişehir’de Maden Kazası 2 İşçi Sağ Kurtarıldı (1)

Kaynak: İHA