Eskişehir'de Beylikovalılar Sosyal Kültür Dayanışma ve Kalkınma Derneği (BEY-DER), Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Duaların edilmesiyle gerçekleştirilen aşure dağıtım etkinliği, BEY-DER binası önünde çok sayıda vatandaşın bir araya geldi.

Muharrem ayının manevi atmosferinde düzenlenen etkinlikte hazırlanan aşureler katılımcılara ikram edilirken, paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duyguları ön plana çıktı.

Etkinliğe katılan vatandaşlar aşure ikramına yoğun ilgi gösterirken, dernek yöneticileri de vatandaşlarla yakından ilgilenerek Muharrem ayının birlik ve beraberlik ruhuna vurgu yaptı.

BEY-DER'in ev sahipliğinde gerçekleştirilen organizasyonda, aşure ikramının toplumdaki dayanışma kültürünü yaşatmayı amaçladığı belirtilirken, katılımcılar da etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Program, vatandaşlara aşure dağıtımının ardından sohbet ortamında sona erdi.






