Eskişehir Gündem

Trafikten Kaçtı, Motosikletiyle Kaldırıma Çıktı

Eskişehir’de yoğun trafikte beklemek istemeyen motosiklet sürücüsü, kaldırıma çıkarak bir süre yaya yolundan ilerledi.

Abone Ol

Eskişehir’in Odunpazarı ilçesinde yoğun trafikte beklemek istemeyen bir motosiklet sürücüsü, kaldırıma çıkarak yoluna yaya güzergâhından devam etti. Hem yayaların güvenliğini tehlikeye atan hem de trafik kurallarına aykırı olan anlar, bir araçta bulunan vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.

Olay, Mustafa Kemal Atatürk Caddesi üzerinde yaşandı. Trafik akışının yavaşlaması nedeniyle beklemek istemeyen motosiklet sürücüsü, aracını kaldırıma çıkararak yaya yolunu kullanmayı tercih etti.

Yaya Güzergâhını Kullandı

Görüntülerde motosikletlinin kaldırım üzerinde bir süre ilerlediği ve yaya geçiş alanını kullanarak yoluna devam ettiği görüldü. Sürücü, trafikte zaman kaybetmemek amacıyla yaptığı bu hareketle hem yayaların kullanımına ayrılan alanı işgal etti hem de çevredeki vatandaşların dikkatini çekti.

O sırada olay yerinden geçen bir araçta bulunan vatandaş, yaşananları cep telefonu kamerasıyla kayıt altına aldı.

Gözden Kayboldu

Kaldırım üzerinde bir süre ilerleyen motosiklet sürücüsü, daha sonra görüntü alanından çıkarak gözden kayboldu. Olayda herhangi bir olumsuzluk yaşanmadığı öğrenilirken, görüntüler sosyal medyada da benzer ihlallerin trafikte oluşturduğu riskleri yeniden gündeme getirdi.

Uzmanlar, kaldırımların yalnızca yayaların kullanımına ayrılmış alanlar olduğunu hatırlatarak, bu tür ihlallerin özellikle çocuklar, yaşlılar ve engelli bireyler için ciddi güvenlik riski oluşturabileceğine dikkat çekiyor.