Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından geleneksel hale getirilen “Köyümüzde Şenlik Var” etkinlikleri, ilçelerde ve kırsal mahallelerde çocuklarla buluşmaya devam ediyor. Etkinliklerin, her yıl yüzlerce çocuğa unutulmaz anlar yaşattığı belirtildi.

ÇOCUKLAR İÇİN RENKLİ ETKİNLİKLER
Ayşe Ünlüce’nin de katıldığı şenliklerde çocuklar; kukla gösterileri, şişme oyun parkları, eğlenceli yarışmalar ve çeşitli aktivitelerle dolu dolu bir gün geçirdi.

Büyükşehir Belediyesi Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda gerçekleştirilen programlarda çocukların hem eğlendiği hem de sosyal etkinliklerle bir araya geldiği ifade edildi.

BAŞKAN ÜNLÜCE ÇOCUKLARLA BİR ARAYA GELDİ
Şenliğin Günyüzü ve Mahmudiye duraklarında çocuklarla bir araya gelen Ayşe Ünlüce, miniklere dondurma ikram ederek etkinliklere eşlik etti. Ailelerle de görüşen Ünlüce’nin vatandaşların taleplerini dinlediği aktarıldı.

Günyüzü’ndeki etkinliğe ayrıca Günyüzü Belediye Başkanı Hidayet Özmen ve Sivrihisar Belediye Başkanı Habil Dökmeci’nin de katıldığı belirtildi. Mahmudiye Göletli Park’ta düzenlenen programda ise Mahmudiye Belediye Başkanı İshak Gündoğan’ın organizasyona ilişkin memnuniyetini dile getirdiği kaydedildi.

ŞENLİKLER YAZ BOYUNCA SÜRECEK
Etkinlik alanlarında çocuklar ve aileler için çeşitli ikramların da sunulduğu bildirildi. Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Halk Ekmek A.Ş. tarafından simit, Belkent A.Ş. tarafından ise dondurma ve patlamış mısır ikram edildiği ifade edildi.
“Köyümüzde Şenlik Var” etkinliklerinin yaz boyunca Mihalıççık, Beylikova ve Han ilçelerinde devam edeceği açıklandı.





