Eskişehir Gündem

Motokuryenin Notu Trafikte Gülümsetti

Eskişehir’de bir motokurye, sipariş sepetine astığı “Çok borcum var, aralardan geçtiğim için Sorry” notuyla hem özür diledi hem dikkat çekti.

Abone Ol

Eskişehir’de bir motokurye, motosikletinin sipariş taşıma sepetine astığı esprili notla trafikte görenlerin ilgisini çekti. Borçları nedeniyle hızlı ve riskli sürüşler yaptığını ifade eden kurye, hem trafikteki diğer sürücülerden özür diledi hem de sürüş tarzına ilişkin dikkat çekici bir mesaj verdi.

Odunpazarı ilçesi Vişnelik Mahallesi Vali Ali Fuat Güven Caddesi’nde park halinde bulunan motosikletin arkasına yapıştırılan yazı, yoldan geçen vatandaşların yüzünde tebessüm oluşturdu. Gün boyunca sipariş yetiştirmek için yoğun tempoda çalışan motokuryenin paylaşımı, aynı zamanda mesleğin zorluklarını da gözler önüne serdi.

“Aralardan Geçtiğim İçin Sorry”

Sipariş sepetinin arka bölümüne internette popüler olan bir görselle birlikte “Çok borcum var, aralardan geçtiğim için Sorry :)” yazılı bir not iliştiren motokurye, trafikte zaman zaman yaptığı riskli manevraları esprili bir dille anlattı.

Yazıda, yoğun çalışma temposu ve ekonomik nedenlerle siparişleri hızlı ulaştırma çabasına göndermede bulunulurken, diğer sürücülerden de anlayış beklediği mesajı verildi.

Hem Gülümsetti Hem Düşündürdü

Cadde üzerinde motosikleti gören vatandaşlar, notu cep telefonlarıyla görüntülerken, esprili ifade kısa sürede dikkat çekti. Motokuryenin mesajı bir yandan tebessüm oluştururken, diğer yandan kuryelerin yoğun çalışma koşulları, teslimat baskısı ve ekonomik sıkıntılar üzerine de farkındalık yarattı.

Siparişleri zamanında ulaştırabilmek için gün içerisinde yoğun araç ve yaya trafiğinde mesai yapan motokuryenin notu, trafikte güvenli sürüşün önemini bir kez daha gündeme taşırken, geçim mücadelesini mizahi bir dille anlatmasıyla da ilgi odağı oldu.