Mehmet Gedik Ortaokulu tarafından yürütülen anlamlı sosyal sorumluluk projesi kapsamında, “Mavi Kapak Kampanyası” ile 4 tekerlekli sandalye ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı.
MAVİ KAPAKLAR UMUDA DÖNÜŞTÜ
Okul tarafından üç yıldır sürdürülen kampanya kapsamında öğrenci, öğretmen, veli ve okul personelinin katkılarıyla toplanan mavi kapakların engelliler için tekerlekli sandalyeye dönüştürüldüğü belirtildi. Bu yıl gerçekleştirilen çalışma sonucunda toplam 4 tekerlekli sandalye temin edildi.
Düzenlenen teslim törenine Eskişehir Sakatlar Derneği Başkanı Ecevit Yılancı ve dernek üyeleri de katılım sağladı. Törende kampanyaya destek veren öğrencilere çeşitli hediyeler verildiği aktarıldı.
DAYANIŞMA RUHU ÖNE ÇIKTI
Temin edilen tekerlekli sandalyelerden birinin okul personelinin bir yakınına, diğer üçünün ise özel ihtiyaçlı öğrencilerin eğitim gördüğü okullara bağışlandığı ifade edildi. Böylece son üç yılda ulaştırılan toplam sandalye sayısının 8’e yükseldiği belirtildi.
Okul Müdürü Ömer Aydın’ın, “Küçük bir mavi kapağın büyük umutlara dönüşebileceğini gösteren bu kampanya önümüzdeki yıllarda da devam edecek” dediği aktarıldı.





