Erdinç Yılmaz, eski görev yeri olan Osmaniye’de meydana gelen deprem sonrası geçmiş olsun mesajı yayımladı.

Dün saat 21.44’te merkez üssü Sumbas ilçesi olan 4,2 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Depremin yerin yaklaşık 7 kilometre derinliğinde gerçekleştiği belirtildi.

EBB Haziran Ayı Meclis Toplantısı Gerçekleştirildi
EBB Haziran Ayı Meclis Toplantısı Gerçekleştirildi
İçeriği Görüntüle

“Hemşehrilerime Geçmiş Olsun Dileklerimi İletiyorum”

“Osmaniye’de meydana gelen depremden etkilenen hemşehrilerime geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.”

Vali Yılmaz yayımladığı mesajda, afetlerden korunma temennisinde bulunarak birlik ve dayanışma vurgusu yaptı. Açıklamasında, “Rabbim milletimizi ve ülkemizi afetlerden muhafaza eylesin” ifadelerine de yer verdi.

Deprem Kısa Süreli Paniğe Neden Oldu

Osmaniye’de hissedilen deprem kısa süreli paniğe neden olurken, ilk belirlemelere göre herhangi bir olumsuz ihbarın yapılmadığı öğrenildi. Yetkililer bölgede gelişmelerin takip edildiğini bildirdi.

Kaynak: İHA