Milliyetçi Hareket Partisi Sivrihisar İlçe Başkanlığı’nın yeni hizmet binası düzenlenen törenle hizmete açıldı.

Açılış programı Kur’an-ı Kerim tilaveti ve duaların ardından protokolün katılımıyla gerçekleştirildi. Törene çok sayıda partili ve vatandaş katıldı.

"Güçlü Türkiye Hedefiyle Çalışacağız"

Aydın Sezer, açılışta yaptığı konuşmada teşkilatların uyum içinde çalışmasının önemine dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı:

THK Eskişehir’den Çocuklara Havacılık Ziyareti
THK Eskişehir’den Çocuklara Havacılık Ziyareti
İçeriği Görüntüle

“Güçlü Türkiye hedefi doğrultusunda teşkilatlarımızla birlikte dayanışma içerisinde çalışmalarımızı sürdüreceğiz.”

"Sıkmadık El, Çalmadık Kapı Bırakmayacağız"

Murat Işık ise yeni hizmet binasının hayırlı olmasını dileyerek şu açıklamada bulundu:

“Sivrihisar’da sıkmadık el, çalmadık kapı bırakmayacağız. Vatandaşlarımızla iç içe olmaya devam edeceğiz.”

Açılış Kurdele Kesimiyle Yapıldı

Konuşmaların ardından protokol üyeleri tarafından kurdele kesilerek yeni hizmet binası açıldı. Katılımcılar binayı gezerek teşkilat mensuplarıyla bir araya geldi.

Sivrihisar’daki açılış programı yoğun katılımla gerçekleşti.

Kaynak: İHA