Eskişehir'de alkollü ve ehliyetsiz sürücünün kullandığı otomobilin park halindeki araçlara çarpması sonucu meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı. Kazada 5 araçta maddi hasar oluşurken, sürücü ve araç sahibine toplam 105 bin TL idari para cezası kesildi.
Kontrolden çıkan otomobil 5 araca zarar verdi
Kaza, dün Odunpazarı ilçesi Emek Mahallesi Olgun Sokak'ta meydana geldi. 23 yaşındaki D.A. idaresindeki otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu park halindeki araçlara yöneldi. İki farklı araca sürten otomobil, ardından diğer araca çarparak durabildi.
Çarpmanın etkisiyle savrulan araç ise hareket ederek diğer otomobile çarptı. Kazada toplam 5 araç hasar gördü.
2 kişi yaralandı
Kazada otomobil sürücüsü D.A. ile araçta yolcu olarak bulunan 24 yaşındaki K.C.Ö. yaralandı. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen sağlık ekipleri tarafından ilk müdahaleleri yapılan yaralılar, ambulansla Eskişehir Şehir Hastanesi'ne kaldırıldı. Yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Toplam 105 bin TL ceza uygulandı
Polis ekiplerinin yaptığı kontrollerde sürücünün 1,67 promil alkollü olduğu ve ehliyetinin bulunmadığı tespit edildi.
Sürücüye 65 bin TL, araç sahibine ise 40 bin TL idari para cezası uygulanırken, kazayla ilgili polis ekiplerince inceleme başlatıldı.