İnönü-Kütahya kara yolunda seyir halindeki bir belediye otobüsünde çıkan yangın paniğe neden oldu. İtfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle söndürülen yangında araç tamamen kullanılamaz hale geldi.
Olay, Kümbet Kavşağı yakınlarında meydana geldi. İddalara göre, belediye otobüsünün motor bölümünde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.
Sürücü Dumanları Fark Edince Aracı Durdurdu
Otobüsün arka kısmından yükselen dumanları fark eden sürücü, aracı yolun sağına çekerek durumu yetkililere bildirdi. İhbar üzerine bölgeye Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri ile jandarma sevk edildi.
İtfaiye Ekipleri Yangını Söndürdü
Olay yerine kısa sürede ulaşan itfaiye ekipleri, alevlere müdahale ederek yangını kontrol altına aldı. Jandarma ekipleri ise kara yolunda güvenlik önlemleri alarak olası risklerin önüne geçti.
Otobüs Kullanılamaz Hale Geldi
Ekiplerin yoğun çalışması sonucunda yangın söndürülürken, belediye otobüsü büyük çapta zarar gördü ve kullanılamaz hale geldi.
Yangının söndürülmesi ve gerekli incelemelerin tamamlanmasının ardından kara yolunda trafik akışı yeniden normale döndü.





