Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde farklı tarihlerde gerçekleşen ev hırsızlığı olaylarına yönelik çalışma başlattı.
Yapılan incelemelerde 3 ayrı evden para ve ziynet eşyası çalındığı, toplamda 1 milyon 20 bin TL’lik maddi zarar oluştuğu tespit edildi. Olaylarla ilgili yürütülen soruşturmada E.T. ve D.Ç. isimli iki kadın şüpheli yakalandı.
3 Evden Yüksek Miktarda Hırsızlık Yapıldığı Belirlendi
Ekiplerin çalışmaları sonucunda, evlerden çeşitli altın ve ziynet eşyaları ile 20 bin TL nakit para çalındığı ortaya çıkarıldı. Olayların ardından başlatılan operasyonla şüphelilerin kimlikleri tespit edildi.
Şüpheliler Tutuklandı
Gözaltına alınan E.T. ve D.Ç., emniyetteki işlemlerinin ardından sevk edildikleri adli makamlarca tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Soruşturma Devam Ediyor
Olayla bağlantılı olabileceği değerlendirilen diğer şüphelilerin yakalanmasına yönelik çalışmaların Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerince sürdürüldüğü bildirildi.