Eskişehir Gündem

Emniyet Eskişehir’deki trafik ihlallerini paylaşarak vatandaşları uyardı

Emniyet Genel Müdürlüğü, Eskişehir’deki trafik ihlallerine ait kamera görüntülerini paylaşarak sürücüleri uyardı ve trafik kurallarına uyulması çağrısında bulundu.

Abone Ol

Emniyet Genel Müdürlüğü, Eskişehir trafiğinde yaşanan kural ihlallerine ilişkin güvenlik kamerası görüntülerini sosyal medya hesapları üzerinden paylaşarak sürücülere önemli bir uyarıda bulundu.

Paylaşımda, Eskişehir’in işlek cadde ve sokaklarında kaydedilen trafik ihlallerine yer verilirken, özellikle kırmızı ışık ihlali, yayalara yol vermeme ve yasak dönüş noktalarından dönüş yapılması gibi kural ihlallerinin yer aldığı görüntüler dikkat çekti.

Emniyet Genel Müdürlüğü’nün resmi sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, doğrudan ifadelerle şu uyarıya yer verildi: “Trafikte ihlal edilen her kural, telafisi mümkün olmayan sonuçlara yol açabilir. Acele ederek kazanmaya çalışılan birkaç saniye, bir ömre mal olabilir. Trafik güvenliği; kurallara uymak, dikkatli olmak ve trafikte birbirimize saygı göstermekle mümkündür. Trafik kuralları, tüm yol kullanıcıları için hayati bir zorunluluktur. Trafikte kural, hayat kurtarır!”

Kural ihlallerinin yer aldığı görüntülerde, sürücülerin trafik ışıklarını ihlal ettiği, yaya geçitlerinde yayalara öncelik vermediği ve bazı noktalarda yasak dönüş yaptığı anlar yer aldı. Paylaşımın ardından trafik güvenliğinin önemine dikkat çekilerek vatandaşlara daha dikkatli olunması çağrısı yinelendi.