Eskişehir Etkinlikleri

Aşağı Piribeyli Derneği'nden Vatandaşlara Aşure İkramı

Eskişehir'de Aşağı Piribeyli Derneği tarafından Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen programda vatandaşlara aşure ikram edilirken, Kerbela şehitleri dualarla anıldı ve birlik-beraberlik mesajları verildi.

Abone Ol

Eskişehir'de yaşayan Aşağı Piribeyli köylüleri, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen programda vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Dernek binasında gerçekleştirilen etkinlikte Kur'an-ı Kerim tilaveti, Muharremiye ve dualar eşliğinde Kerbela şehitleri ile Ehl-i Beyt rahmet ve minnetle anıldı. Programda birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu ön plana çıktı.

"Bu Programlar Toplumsal Dayanışmayı Güçlendirmektedir"

Etkinlikte konuşan Dernek Başkanı Yusuf Kara, Muharrem ayının paylaşma ve kardeşlik duygularını güçlendiren özel bir dönem olduğunu belirterek, "Muharrem ayı; sabrın, teslimiyetin, paylaşmanın ve kardeşliğin en güçlü şekilde idrak edildiği müstesna bir zaman dilimidir. Bu tür programlar toplumsal dayanışmayı güçlendirmektedir" dedi.

Konuşmanın ardından vatandaşlara aşure ikram eden Kara, programa katılanlarla sohbet etti. Kur'an-ı Kerim tilaveti ve duaların ardından Kerbela şehitleri rahmet ve hürmetle anıldı.