Genel Gündem

Kütahya'da Gıda Zehirlenmesi: 71 Kişi Hastanelik Oldu

Kütahya’da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte ikram edilen tavuklu pilavın ardından rahatsızlananların sayısı 71’e yükseldi. Hastaneye kaldırılan öğrencilerden 48’i taburcu edilirken, 23 kişinin tedavi ve gözlem süreci devam ediyor.

Abone Ol

Olay, Meydan Mahallesi’nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda meydana geldi. Okulda düzenlenen etkinlik kapsamında öğrenci ve davetlilere tavuklu pilav ikram edildi.

Yemeğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı, karın ağrısı ve kusma şikayetleri görülmesi üzerine sağlık ekiplerine haber verildi.

Hastaneye Başvuranların Sayısı 71’e Yükseldi

Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi kendi imkanlarıyla ve ambulanslarla başta Kütahya Şehir Hastanesi olmak üzere kentteki çeşitli sağlık kuruluşlarına başvurdu.

Yapılan kontroller sonucunda zehirlenme şüphesiyle hastaneye müracaat edenlerin sayısının 71’e ulaştığı öğrenildi.

48 Kişi Taburcu Edildi

Tedavi altına alınan öğrencilerden ve vatandaşlardan 48’i sağlık durumlarının iyiye gitmesi üzerine taburcu edildi.

23 Kişi Müşahede Altında Tutuluyor

Yetkililer, 23 kişinin hastanelerde müşahede altında tutulduğunu ve tedavi süreçlerinin devam ettiğini bildirdi. Olayla ilgili inceleme sürüyor.