Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Es Çocuk Evi’nde eğitim gören öğrenciler için mezuniyet töreni düzenlendi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programda, Es Çocuk Evi Müdürü Nurten Poslu Tetik, açılış konuşmasında çocukların gelişiminde emeği bulunan öğretmenlere ve ailelere teşekkür ederek mezun olan öğrencileri tebrik etti.
Renkli Gösteriler Sahnelendi
Program kapsamında öğrenciler yıl boyunca hazırladıkları gösterileri sahneledi. Mutlu Kuzular ve Sevimli Tavşanlar sınıflarının oluşturduğu yıl sonu çocuk korosu izleyicilerden büyük alkış alırken, 3 yaş Minik Civcivler sınıfının müzikli gösterisi salonda duygusal ve neşeli anlar yaşattı.
Sevimli Tavşanlar sınıfı öğrencilerinin İngilizce müzikli gösterisi ile Mutlu Kuzular ve Sevimli Tavşanlar sınıflarının dans ve müzik performansları da velilerden tam not aldı.
Törende ayrıca Es Çocuk Evi’nin 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca gerçekleştirdiği faaliyetler ve elde edilen başarıları içeren sunum katılımcılarla paylaşıldı. Mezun öğrenciler adına konuşan Sevimli Tavşanlar sınıfı öğrencisi Hatice Kapan, arkadaşları ve öğretmenleri adına duygu dolu bir konuşma yaptı.
Diplomalarını Alıp Mezuniyet Yemini Ettiler
Mezuniyet töreninin en heyecanlı anlarında 5 yaş Sevimli Tavşanlar sınıfı öğrencileri tek tek anons edilerek sahneye davet edildi. Öğrenciler adına Kaan Eray Şen, arkadaşlarına mezuniyet yemini ettirdi. Ardından öğrencilere diplomaları takdim edildi.
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce’nin selamlarını ileten Es Çocuk Evi Müdürü Nurten Poslu Tetik, çocukların eğitim yolculuğunda gösterdikleri başarıdan duyduğu memnuniyeti dile getirerek öğrencilere gelecek eğitim hayatlarında başarılar diledi.
Çocuklarının mezuniyet heyecanına ortak olan veliler ise Es Çocuk Evi’nde verilen eğitim hizmetlerinden duydukları memnuniyeti dile getirerek Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce’ye teşekkür etti.
Program, mezuniyet pastasının kesilmesi ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.